Urząd Milanówka zbiera zgłoszenia od mieszkańców do 20 Stycznia.
Informacja ze strony milanówek.pl
“Od 25 stycznia przewidziano nabór wniosków w ramach programu „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego” w związku z ogłoszonym harmonogramem konkursów przez Wojewódzki Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zapraszamy osoby fizyczne (nie prowadzące działalności gospodarczej) oraz wspólnoty mieszkaniowe z terenu Milanówka do pilnego składania zgłoszeń posiadanych ilości wyrobów zawierających azbest w celu sfinansowania ich zdjęcia, zbiórki, transportu i unieszkodliwienia. Wyżej opisany zakres prac zostanie sfinansowany w 100%, w tym ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (85%) i Urzędu Miasta Milanówka (15%) kosztów kwalifikowanych.
Dofinansowanie nie może być przeznaczone na pokrycie kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych lub elewacji. W przypadku nie otrzymania dofinansowania przedsięwzięcie nie będzie realizowane.Zainteresowanych prosimy o wypełnienie i podpisanie poniżej zamieszczonej karty zgłoszeniowej i przesłanie na adres email: srodowisko@milanowek.pl, pocztą tradycyjną bądź dostarczenie do Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa 4, 05-822 Milanówek.
Zgłoszenia należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 20 stycznia 2016 r.W przypadku wysłania zgłoszenia pocztą liczy się data wpływu do Urzędu. Szczegółowe informacje mogą Państwo uzyskać w Urzędzie Miasta Milanówka, w Referacie Ochrony Środowiska i Gospodarki Zielenią, ul. Spacerowa 4, tel. (22) 758-30-61 wew. 202.”
Kartę zgłoszeniową możecie państwo pobrać na milanówek.pl